петък, 22 юли 2011 г.

Интервю за новите епизоди на Мечтатели



Ибрахим Кендирджи
-Според теб, с напредването на сериала коя беше най-голямата грешка на Дениз?

*Най-голямата му грешка бе, че не се стегна и всяка работа я оставяше на половина. Но въпреки грешките му зрителите не му се сърдят. Обичан човек е Дениз. Зрителите не го прежалиха.

-Пресъздавайки образа на Дениз, как го оценявате?

*Същността на Дениз ми е много чужда. Дениз не е късметлия и проваля всяка своя мечта. Не успя да обикне и да бъде обичан. Единственото общо, което имаме е че ни опада косата и на двамата….

-Прескачайки пет години сериала ще продължи….

*Вече сме женени с деца..

-Как промени живота ви сериала за 4 години?

*За мен „Kavak Yelleri” е първият ми проект. Минахме от един дълъг и успешен път. За мен беше като училище, развих се упражнявайки актьорството.

-Кога ще е бъде края на 4-годишното приключение?

*Сериала ще продължи до края на август. Заедно ще видим към какъв финал отива.
Аслъ Енвер


-Може ли да ни кажете от предстоящото в новите епизоди?

*Ще е минало дълго време след изживените трагедии в сериала. Изведнъж ще се появи една променена Мине. Няма да издавам информация за историята, но сериите ще бъдат доста динамични.

-Майчинството как ще промени Мине?

*В новите сериите ще гледате една здраво стъпила на краката си Мине. Живеейки, насреща си има привързана дъщеря, за която да мисли преди да помисли за себе си и да внимава много.

-Според вас кой характер в сериала е най-нещастен, без късмет?

*За това няма да дам определено име…Според всеки за себе си има изживени няколко драми.

-Какво място в живота ви заема сериала?

*Kavak Yelleri е моята първа работа. Благодарение на този сериал станах известна. Затова той ще заема отделно-почетно място в живота ми. Като училище. Като погледна назад ме обземат щастливи и тъжни мисли.

Сарп Апак

-В последния излъчен епизод между Гювен и Алп , наблюдавахме сбиване. Гювен ще умре ли?

*Според мен ще продължи да бъде гледан…няма да пропусна вълнението ви.

-Какъв финал си представяте за Гювен?

*Гювен заслужава да бъде щастлив. Според мен накрая ще бъде щастлив. Заради тези, които обича изживя много трудности, вече да види и хубави дни. Но Гювен е непредвидим...

-Постоянен ли сте в любовта, като Гювен, характера, който пресъздавате?

*Миналото и живота на Гювен са много различни, затова имаме много различни страни. И погледите ни за любовта и за живота не съвпадат. И аз съм последователен в любовта, но предусещайки края, подготвям себе си за това.

-Как са приятелствата на сета? Кой е най-добрия ви приятел от хората в сериала?

*Най-важната особеност на сериала е приятелството и жизнената среда на сета, която споделям. Актьорите сме вързани здраво с връзки/кабели от техническия екип. Шефа ни Тимур Савджъ прави каквото може, с цел целия екип да работи добре. С всички актьори съм в приятелски отношения. Ако искате попитайте


Пелин Карахан

-Прекарвате лятото работейки. Как вървят работите на сета?

*Работите ни продължават с много приятно настроение. Много е хубаво, че когато финала наближи ще бъде сниман в Сеферихисар, мястото на което започна сериала.

-Между Гювен и Аслъ ще пламне ли отново любов?

*В края на краищата ще е минало много време..Аслъ е вече майка, преди себе си мисли за детето си. Но ще видим какво ще и поднесе живота.

-Какво беше въздействието на сериала върху живота ви?

*Kavak Yelleri е един въодушевяващ и успешен проект. Моята първа роля в сериал. Да започна кариерата си в такъв успешен проект е голям шанс за мен. Има сериозни различия между представянето ми в първите епизоди и сега

Няма коментари:

Публикуване на коментар