петък, 11 март 2011 г.

Дълго очакваното интервю : Сарп Апак е Гювен в “Мечтатели ”


Зрителите на “Мечтатели” ,тъгуваха доста време за калоритния герой Ефе ,но пък имаха негов достоен заместник- Гювен.

В ролята на Гювен се превъплащава 29 годишния Сарп Апак. Актьорът е роден на 11 Ноември 1981г. в Диарбекир. Живее там , докато навършва 5 години ,след което семейството му се премества в Бурса ,където той израства . Още като ученик , проявява интерес към актьорството .

През 2004 година извършва университета с специалност Изящни изкуства и решава да изпробва късмета си в Истанбул. Показва доста добри умения на театралната сцена и още същатата година получава роля в игралното кино . Ролята е малка , но режисьорът на филма е известен и това помага на Сарп да продължи да се реализира на снимачната площадка .

До момента , младия актьор е участвал в 5 театрални пиеси , 3 мюзикала, 3 телевизионни реклами , 8 игрални филма и 2-сериала , като в “Мечтатели ” се снима и досега .

Тук е мястото да уточним,че сериалът “Мечтатели”

Все още продължава да се снима в Турция , като в България ще бъдат излъчени всички епизоди от поредицата . За известно време излъчването му ще бъде спряно, тъй като на практика сериите в България настигат вече заснетите в Турция епизоди.

В родината си Сарп Апак е известен и като изпълнител на рок песни . Въпреки огромните си постижения в кариерата Апак нито за миг не е преставал да стой здраво стъпил на Земята . Признава ,че не е получил нищо наготово и това му помага да оцени всяко постижение .



Интервю :
1. Сарп ,защо прие ролята на Гювен в “Мечтатели”?
 - Преди да приема участие в “Мечтатели” се снимах в друг сериал. Снимките му точно бяха приключили ,когато се появи ролята на Гювен. Предложиха ми и аз приех. Продуцентът ме убеди ,че няма да съжалявам.

2. “Мечтатели” ли е повратна точка в кариерата ти  ?
- По-скоро първият ми сериал- “Европейска страна ” .Още при излъчването на първия епизод зрителите привестваха сериала.

3. Притесняваше ли се ,че си избран,за да може публиката да забрави Ефе ?
 – Не. Гювен сам стана симпатичен на зрителите с течение на времето. Повече се притеснявах публиката да не ме свързва с първия ми герой от “Европейска страна” , но Гювен е коренно различен от него и страховете ми се оказаха неоснователни .

4. В “Мечтатели ” героят ти е с комедийни нотки в характера .Как се справи с ролята ?
 –Винаги съм бил на мнение ,че една роля трябва да се играе по възможно най-убедителния начин . Освен това още от дете си мечтаех да се снимам в комедиен образ .Харесват ми тези роли, а и влагам много чувство за хумор в тях
.
5. Как се подготвяш за участията си на сцената ?
– Опитвам се да направя разбор на всяка роля , за да търся обяснение за поведението на геройте във всяка ситуация. Анализирам ги. А и разчитам на помощта на режисьорите ,който да ме насочат в правилната посока.

6. Как протича 1 снимачен ден за теб ?
 - Много интензивно . Обикновено сме заети почти непрекъснато. Зрителите гледат епизоди от 90 минути, а за направата на всяка една серия на нас са ни нужни над 100 часа работа на снимачната площадка.

7. Работиш в Измир.Липсва ли ти ?
– Изпитвам известна носталгия,но винаги мога да се върна там.

8. Какво правиш през свободното си време ?
–Играя на компютърни игри,гледам филми.Такива неща.Но повечето време прекарвам с приятелите си.

9. Любител ли си на спорта ?
–Обичам футбола. Имам си любими отбори и не пропускам мачове. Играя футбол 2 пъти седмично. Когато гледам мач, много се вълнувам. Викам,скачам,заплашвам играчите пред телевизора. Изразходвам си енергията чрез този спорт.

10. Романтична натура ли си ?
– Хората,който ме познават биха отговорили с “да” . Може да се каже,че съм сантиментален до известна степен.

11. Обичаш ли да правиш изненади на любимата си ?
– Да,разбира се. Смятам, че всяка жена обича приятните изненади.


12. Какво е отношението ти към брака?
–Много положително. Бих искал да имам свое семейство,деца. За мен семейството е синоним на щастие.

13. Разбрахме ,че имам изяви и като певец.Мислиш ли да издадеш музикален албум и какво място заема музиката в живота ти ?
- Музиката заема важна част от живота ми …. , но като слушател. Не съм заинтересован от това да издавам албуми. Не смятам че това е моята страст. Предпочитам да играя,а не да пея.

14. Кое е най-интересното нещо , което ти се е случвало покрай ролите ти в сериали?
–Получих предложение за брак от моя почитателка в Германия (смее се )
.
15. Какви са недостатъците на славата според теб ?
– Самотата. Срещал съм се с някой от най-известните хора в Турция и мисля че повечето от тях са самотни . Но като цяло славата има много положителни страни и много малко отрицателни.

16.Какви качества трябва да притежава една жена,за да я харесаш?
– За мен е много важно чувството за хумор. Също така държа да се чувствам добре с нея. Любовта в 1 връзка е от особено значение. Когато любимата ми е нещастна, нещастен съм и аз . За мен сексът в 1 връзка също е от първостепенно значение .Не бива да се игнорира физическото привличане.То просто допълва връзката,заздравява я .

17. А какво убива пламъка на любовта ?
– Липсата на комуникация.

2 коментара: