неделя, 6 март 2011 г.

Интервю с Ибрахим Кендирджи ( Дениз ) от Мечтатели


В сериала Мечтатели има една комбинация на отношенията между приятелите , всеки е с всеки ...

- Да ,но тази комбинация е само веднъж. В основата на историята лежи любовта между Дениз и Мине и Аслъ и Ефе. Но да има едно разчупване , сериалът започва с любовта между мен и Аслъ. За съжаление и в реалния живот се случват подобни неща между приятели.





Изживявали ли сте подобни комбинация в личния се живот ?

- Да. Бивша моя приятелка стана гадже на близък мой приятел. За разлика от Дениз естествено , повече не разговарях с тях .





Предмет на обсъждания е и бързо развиващият се любовен живот на Аслъ в сериала.

- Всъщност не трябва да се осъжда. Ветрове веят не само сред тополите ,както е заглавието на филма (оригиналното заглавие е Ветрове в тополите), но и в нашите глави . Всъщност в сериала проследяваме седем години от живото на младежите.





Освен това всяко едно от момичетата в сериала се влюбва в Дениз.

- Да. Шегувам се ,че аз съм като граничен пункт в Мечтатели. В сериала всички се влюбват по веднъж в мен или задължително ми обръщат внимание. Естествено и аз понякога се намирам представителен , но това не подхранва моето его.





Не сте ли мислили ,че сте получили ролята заради външния си вид?

- Изобщо не мисля , тъй като когато отидох в първата агенция , там имаше такива красавци ,че си помислих , че никога няма да ме вземат. Мисля ,че ме взеха за тази роля, защото добре се справям .





Какво ви впечатлява първо в една жена ?

- Честно казано , външния вид . Мисля дали си подхождаме или не. Не ме възприемайте като привърженик на кръвосмешението, но във всяка своя приятелка търся чертите на майка ми , към която съм силно привързан .





Как бихте описали себе си накратко?

- Аз съм голям театроман . Вземам уроци по театър още от началното училище . Актьорството винаги е било моя цел още от времето, когато бях трети клас . В гимназията вземах още по често уроци. В училището бях председател на театралния клуб . Поставих си за цел Държавната консерватория към Истанбулския университет . Смятах , че обучението в Консерваторията е условие за добър старт l в актьорството . В последния клас на гимназията се явих на изпит и го изкарах при първото явяване . Беше много тежък .





Какво ви накара да приемете проекта Мечтатели ?

- Преди това получих предложения и за други сериали. Обаче предварителната работа по Мечтатели бе извършена толкова прецизно ,че си казах : ,, Това е нещо много добро" . Преди всичко трябва да се индексираш с успех. Казах си ,че ще го направя и го направих. Знаех ,че сериала ще успее , тъй като от самото начало беше ясно , че е нещо качествено .







Имат ли Ибрахим и Дениз общи черти ?

- Да ,имат. Всеки актьор извежда от себе си ролята , която играе ,дори ролята на убиец. Всеки актьор задължително има общи черти с героя , който пресъздава. Той е длъжен да има . А аз извадих Дениз ,който е в Ибрахим.





А в частния си живот ще защитите ли любимата си пред своето семейство като Дениз ?

- В живота не ми се е случвало подобно нещо. Не знам какво бих направил ,ако се случи. Аз съм много привързан към семейството си . Не излизам много лесно навън. Винаги съм до майка си . Мисля ,че ще предпочета майка си в личния си живот , тъй като съм силно привързан към семейството си .







Участвате в много различни проекти в киното ,рекламните филми ,сериалите. Кое за вас е приоритет ?

- Театъра е моята слабост . Това е нещо съвсем различно . Естествено и с киното е така .





Коя е най голямата жертва , която можете да направите за актьорството ?

- Аз съм студент в трети курс и тази година повтарях заради отсъствия . Във всеки случай не бих могъл да направя по голяма жертва.

Няма коментари:

Публикуване на коментар