събота, 5 март 2011 г.

Интервю с Пелин Карахан ( Аслъ ) от Мечтатели




Кого ще избере Аслъ, Гювен или Ефе ?
- след всички събития е много трудно Аслъ да вземе решение.От една страна единя въплащава новата любов влязла в живота й и сигурността, а другия голямата любов от детството, появила се отново ...

Ако Пелин трябваше да избира кого би избрала ?
- И с двамата Аслъ има невероятни моменти, но аз бих предпочела новото начало. ( Гювен )
( Но това е мнението на Пелин, а не на Аслъ от сериала, затова все още не се знае Аслъ с кого ще бъде накрая )

Когато снимахте сцената, в която те погребват жива, как се почувства ?
- това беше най-трудната ми сцена и физически и психически. Снимаха ме през ноща и беше много студено и чувството беше ужасно. Но много се впечатлих.

Как тези интензивни и натоварени снимки в сериала се отразяват на личния ти живот ?
- животът ми е работа и е трудно да ги разграничавам. Актьорството е забавно и има предизвикателства едно от които е да ограничавам личния си живот ...

Как прекарваш свободното си време ?
- Обичам, да си стоя в къщи, да изпробвам много нови рецепти, защото кухнята ме прави щастлива и обичам да спортувам редовно ...

С какво се е промени обикновенния ти живот сега, когато вече си известна ?
- Животът ми си е същия с тази разлика, че вече ме познават много хора ме спират по улицата и говорят за персонажа ми т.н. ..

Каква е целта ти ?
- целта ми в момента е Мечтатели и да участвам в успешни проекти като него. Другата ми мечта е да открия малък ресторант, макар че още не знам кога ще стане, но искам да го направя ..

Критикуваш ли се ?
- Прекалено много.Всеки човек си има недостатъци.Човек трябва да види грешките си и така да развие себе си ..

Няма коментари:

Публикуване на коментар